Zoals vorige week aangekondigd bieden we van 27 t/m 29 december 2023 met veel plezier weer online Kerstworkshops aan.

Waarom Kerstworkshops

In de dagen tussen Kerst en Oud & Nieuw kun je niet altijd aan de slag voor jouw opdrachtgever. Om die reden bieden wij jou een leerzaam alternatief in de vorm van online trainingen aan. Een mooi moment om te werken aan je ontwikkeling!

Vanaf nu kun je je inschrijven, via de Public Support Academy, op de volgende kerstworkshops:

In onze Public Support Academy kun je jezelf inschrijven voor de diverse workshops. Klik voor het volledige aanbod in de Academy op de agenda in de menubalk. Mocht de workshop van jouw keuze vol zitten, dan is het mogelijk om jezelf op de wachtlijst te plaatsen. Wij zullen je dan vervolgens informeren over de mogelijkheden.

Hierbij een korte uitleg over hoe je je urenstaat invult gedurende deze periode. Er zijn in deze periode 3 opties: je werkt je normale uren bij je opdrachtgever, je gaat genieten van vrije dagen of je volgt een van de workshops. Stand-by uren zijn dus niet van toepassing, De tijd die je aan de workshop(s) besteedt schrijf je in je urenstaat onder “overige opdrachturen –  met omschrijving kerstworkshop.

Een voorbeeld van de mogelijkheden:

Je hebt een opdracht

Wanneer je op opdracht bent en toch een workshop wil volgen, bespreek dit dan eerst met je regiodirecteur en vervolgens ook uiteraard met je opdrachtgever. Het is wel de bedoeling dat je de gemiste opdrachturen de week voorafgaand aan de workshop compenseert, zodat je totaal wel aan je declarabele opdrachturen komt.

Je staat stand-by

Als je stand-by staat kun je juist de workshops volgen, je schrijft in je urenstaat deze workshop(s) op bij “overige opdrachturen”. In deze periode kun je geen stand-by uren registreren.

Je hebt vrije dagen opgenomen

Je kunt de workshop(s) in je vakantie volgen, je mag de uren die je aan deze workshop(s) besteedt schrijven bij “overige opdrachturen”. Bij vragen, graag overleggen met je regiodirecteur.

Op vrijdag 15 december sluit de inschrijving. In de week voor aanvang van de Kerstworkshops ontvang je van ons de praktische informatie over jouw gekozen workshop(s) en de link naar de betreffende sessie(s).

Meer dan 13 jaar werkte Bianca van Noort (45) in het bankwezen. Tot ze in de WW terecht kwam. Na haar zoektocht naar een nieuwe baan en een goed advies vanuit UWV maakte ze een jaar geleden de overstap naar de publieke sector. Nu werkt ze als Interim secretaresse bij Public Support. ‘Ik had zelf nooit aan het secretaressevak gedacht, maar het klikt op alle fronten!’

Benieuwd naar het hele interview? Bekijk hem hier!

 

 

 

 

We komen graag weer bij elkaar in het nieuwe jaar! Na het succes van de Eindejaarsbijeenkomsten in 2022 en de Zomerbijeenkomsten in 2023 organiseren we begin 2024 vier Nieuwjaarsbijeenkomsten. Tijdens deze bijeenkomsten praten we je weer bij over ons mooie bedrijf onder het genot van een lekker hapje en drankje. Bekijk hieronder de data en locaties en zet de datum van jouw voorkeur alvast in je agenda.

Meer informatie en de mogelijkheid tot inschrijven volgen binnenkort!

 

Van 27 t/m 29 december 2023, bieden we met veel plezier weer online Kerstworkshops aan.

Waarom Kerstworkshops

In de dagen tussen Kerst en Oud & Nieuw kun je niet altijd aan de slag voor jouw opdrachtgever. Om die reden bieden wij jou een leerzaam alternatief in de vorm van online trainingen aan. Een mooi moment om te werken aan je ontwikkeling!

In de loop van volgende week wordt het aanbod op de Academy gepubliceerd. Houd de agenda op de Academy dus goed in de gaten om alvast het programma in te zien. Inschrijven kan vanaf volgende week vrijdag.

Meer informatie met betrekking tot de praktische zaken, zoals de mogelijkheid tot inschrijven en invullen van urenstaten volgt in de volgende wekelijkse update op Public Support Plaza.

 

 

Zoals je waarschijnlijk wel weet, hebben we de afgelopen periode vijf podcasts uitgebracht onder de naam ”Werk met je Hart – de podcast”. Hierin ging Casper iedere twee weken in gesprek met een andere gast. We zijn erg benieuwd naar hoe de podcast is ervaren.

We willen je vragen om, ook als je de podcast niet hebt geluisterd, onderstaande enquête in te vullen. Het invullen duurt ongeveer 3 tot 5 minuten.

Enquête podcast

 

 

We hebben laatst een prachtige inspiratiemiddag gehad voor onze Interim projectspecialisten rondom het thema Klimaat en Energie. Met als sprekers Tim van Hattum en Daan Arkesteijn.

Hieronder vind je de presentaties.

*Op uitdrukkelijk verzoek van Daan en Tim vragen we jullie deze beelden niet extern te delen in verband met rechten.

Er is nog steeds geen algemeen verbindend verklaring (avv) van de ABU-cao. Deze avv heeft betrekking op de ingangsdatum van de eindejaarsuitkering. Zoals Casper eerder heeft aangegeven kunnen wij helaas geen invloed uitoefenen op dit proces. Wij hopen jullie op korte termijn meer duidelijkheid te kunnen geven.

Mocht je er vragen hebben, dan kun je natuurlijk altijd bij je regiodirecteur terecht.

Al vijf jaar zijn wij het werving & selectiebureau van Public Support die de vaste werkplekken bij onze opdrachtgevers invult.

En heel vaak komen onze zoek- en vindprocedures voort uit jullie interim-werkplekken.
Je herkent het vast…. Dat de interimopdracht dan toch een echte vacature wordt.
En dat jij dan gevraagd wordt of je alsjeblieft wilt blijven? Want je bent zo goed en leuk!

Wij doen niets liever dan voor deze vacatures de passende topondersteuner en/of managementversterker vinden.

JIJ bent voor ons de ogen en oren in het werkveld.

Mocht jij op jouw interimplek (of elders) horen van een vacature voor een directie- of bestuursasssistent dan horen wij het heel graag!
Schroom niet ons een mailtje te sturen, ons te bellen of een lead aan te maken in Casemaster.

Als wij jouw tip kunnen omzetten in een Wijzienje-opdracht dan verdien jij € 500,- bruto voor het aanbrengen van de lead.
Dat zijn extra inkomsten op je salarisstrook, die je direct ontvangt zodra wij de opdracht binnen hebben gesleept.
Sommige van jullie zijn er inmiddels heel bedreven in????

Hoe werkt het precies?

✔ Je belt Eugénie (06 29591790) of Marjan (06 51203264) of mailt ons via hallo@wijzienje.nl ;
✔ En/of je maakt een lead aan in casemaster en stelt jouw PS-regiodirecteur op de hoogte;

✔ Wij gaan dan in gesprek met de opdrachtgever voor het binnenhalen van de opdracht;
✔ Wij houden jou op de hoogte en als wij de opdrachtbevestiging hebben ontvangen, dan ontvang jij jouw bonus bij je volgende salaris.

Wij zien uit naar jouw bericht en waarderen hoe dan ook jouw effort!

Wat is het fijn om met jullie in gesprek te gaan! Daarom hebben Casper en Marinel een aantal data in de agenda vrijgehouden om jullie en jullie elkaar, weliswaar online, te ontmoeten. Gewoon een uurtje vrijblijvend met elkaar van gedachten wisselen.

Enkelen van jullie zijn hier al bekend mee door de teamsessies met Marinel al een keer te hebben bijgewoond, maar we willen het nu breder trekken, zodat iedere Interimmer van elke business unit ook in gesprek kan komen met elkaar en met ons.

Voel je vrij om je aan te melden (als het binnen je opdracht mogelijk is). Wat wij ervaren is dat het een hele fijne manier is om elkaar toch weer iets anders en beter te leren kennen.

Bij 15 aanmeldingen per sessie stopt de teller, maar er staan (en worden nog) meerdere data gepland, dus er is altijd wel een mogelijkheid om een keer aan te sluiten.

Klik hier om je op te geven. Wij kijken ernaar uit!

Bekijk hier de nieuwe maandupdate van november:

Van de redactie
Van de redactie 03 november 2023