Vraag jij je soms ook wel eens af wanneer de leaseauto voor het laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad? Vaak zit aan de zijkant van je dashboard (aan de bestuurderskant) een wit kaartje met daarop de laatste kilometerstand. Onderhoudsbeurten worden om de 15.000 kilometer of binnen een jaar uitgevoerd.

Heb je het kaartje gevonden? Tel dan 15.000 km hierbij op en je weet wanneer de leaseauto weer toe is aan een onderhoudsbeurt. Mocht je de 15.000 km niet halen, omdat je alleen zakelijk rijdt of weinig kilometers maakt, zorg dan dat je binnen een jaar de auto voor onderhoud wegbrengt. Ook de garages kampen met personeelstekort, dus maak op tijd een afspraak.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de afdeling people& support via 088-1204 120 of hr@publicsupport.nl.

Naast de onderhoudsbeurten vragen wij graag aan je om de leaseauto af en toe wat TLC (Tender, Love and Care) te geven.

Wat betekent TLC:

  • Check regelmatig je olie- en brandstoffenpeil, maar ook je ruitenwisservloeistof. Deze worden gratis bijgevuld bij de Toyota Dealer of bij een Athlon Service Center als de vloeistoffen te laag zijn. Waar de hendel verstopt zit? Aan de zijkant, net voor je gaspedaal. Check maar eens!
  • Laat de leaseauto shinen zowel van binnen als van buiten. Dit kun je doen door zelf aan de slag te gaan met een sopje of door de wasstraat te gaan. Bij grote wasstraten kun je zelfs direct aan de slag met een stofzuiger om de auto ook van binnen weer schoon te krijgen. Zo blijft de leaseauto er representatief uitzien.
  • Bekijk de leaseauto eens wat van dichterbij of loop (na het wassen) een rondje eromheen. Het kan zijn dat je dan een schade of een lelijke kras ontdekt. Ontdek je één van de twee? Laat het ons, people& support, en de leasemaatschappij dan zo spoedig mogelijk weten. Zo kan de schade gerepareerd worden. Soms kan polijsten (TLC van de garage) al genoeg zijn.
  • Als laatste de bandenspanning. Jouw leaseauto rijdt een stuk soepeler, veiliger en zuiniger als de banden goed op spanning zijn. Idealiter meet je minstens 1x per maand de luchtdruk. Het kan zijn dat tijdens het rijden het lampje van de bandenspanning gaat branden. Probeer dan zo snel mogelijk je banden op te pompen. De perfecte bandenspanning vind je terug op de deurstijl van de bestuurdersdeur en in het instructieboekje. Hoe krijg ik dat lampje dan weer uit? In het dashboardkastje zit aan de linkerkant een heel klein knopje. Houdt deze een paar seconden ingedrukt en het lampje van de bandenspanning zal automatisch uitgaan.

Als laatste nog een tip voor veilige kilometers. Maakt de auto een gek geluid? Rijdt deze niet zoals je gewend bent? Gaat er een dashboardlampje branden die je nog nooit eerder hebt gezien? Twijfel dan niet, zet de auto aan de kant en bel Athlon Service Center 036-5474466. Zij kunnen jou voorzien van advies, sturen hulp jouw kant op indien nodig of verwijzen jou naar de dichtstbijzijnde garage.

Meer informatie over onderhoud, schade en de algehele leaseautoregeling kun je hier vinden.

Donderdag 15 juni stond de tweede zomerbijeenkomst op het programma. Dit keer aan het water in Zwolle, bij de prachtige locatie van Milligers.

Casper trapte de middag weer af met een presentatie waarin iedereen werd bijgepraat over onze mooie organisatie. Hierna werd de BBQ aangezet en werd er, door de 70/80 aanwezigen, gezellig gekletst en gelachen onder het genot van een hapje en drankje. Uiteraard ging een ieder niet met lege handen naar huis, maar net zoals in de vorige terugblik, gaan we nog niet verklappen wat het zomercadeau is. ????

Op naar de laatste bijeenkomst in Lisse! Dan zullen we de presentatie ook filmen zodat we deze daarna met jullie kunnen delen. De foto’s van alle bijeenkomsten zullen we nadat we ze hebben “ingeplakt” uiteraard ook met jullie delen.

 

Zoals jullie misschien wel weten organiseren we geregeld netwerkborrels voor (oud) secretaresses, managementassistenten en personal assistants door heel Nederland. Het doel van deze borrels is om te netwerken met vakgenoten en ervaringen met elkaar te delen. Dit onder het genot van een hapje en een drankje. Kom je ook?

Hieronder de data van de komende bijeenkomsten:

Giethoorn – 20 juni – aanmelder.nl/145264

Roermond – 28 juni – aanmelder.nl/145265

Heerhugowaard – 5 juli – aanmelder.nl/145751

 

 

 

 

Twee keer per jaar inspecteert Stichting Normering Arbeid (SNA) of wij voldoen aan alle eisen die aan ons als werkgever gesteld worden.

En we kunnen het opnieuw met jullie delen … met grote dank aan het finance team en de teams van people& support en commercial support.

Ook dit keer hebben wij de zaakjes rondom de administratie met betrekking tot personeel, lonen en financiën weer helemaal op orde. ????

Wil je weten wat dit keurmerk precies betekent, klik dan hier.

 

 

 

Afgelopen woensdag vond de eerste zomerbijeenkomst plaats in Eindhoven voor de regio’s van Bert, Hester, Max, Stefanie, Bea en Renske. We kwamen samen midden op Strijp-S, het creatieve centrum van Eindhoven. Daar staat het Ketelhuis, een prachtige locatie.

Na een kort, maar gastvrij ontvangst door Meredith en Anneke, en een tocht omhoog via een stalen brandtrap, trapte Casper de middag af met een presentatie waarin iedereen werd bijgepraat over ons mooie bedrijf. Na deze presentatie werd er in festivalachtige sferen heerlijk gegeten.

De locatie, het weer en het gezelschap resulteerde in een topavond en rond een uur of 20:00/20:30 ging iedereen huiswaarts, maar niet met lege handen natuurlijk. De inhoud van de presentatie en het cadeau blijven nog even een verrassing!

 

In de rubriek ‘Hoe is het nu met?’ nemen we contact op met oud-collega’s. We vragen hen naar Public Support, welke opdrachten hen zijn bijgebleven en naar wat ze willen meegeven aan (oud)-collega’s. Dit keer is het de beurt aan oud-Young Supporter Hugo Maas. Hugo heeft zo’n 3 jaar bij Public Support gewerkt en had opdrachten bij gemeente Valkenswaard, Waalwijk en Apeldoorn.  Inmiddels is Hugo beleidsadviseur Wmo in de gemeente Geldrop-Mierlo. Hoog tijd om eens bij te praten!

Kun je jezelf voorstellen? 

Mijn naam is Hugo Maas, mijn hele leven woon ik al in Netersel, dat is ondertussen 27 jaar. Inmiddels woon ik er samen met mijn vriend Bram. Netersel ligt in de gemeente Bladel waar ik voor een links-progressieve partij in de gemeenteraad zit, daarnaast ben ik commissaris bij de lokale Rabobank en vul ik mijn vrije tijd voornamelijk met het spelen van toneel en trompet.

 

Het vertrouwen van die opdrachtgever, mijn fijne directe collega’s en de ondersteuning vanuit Public Support hebben de basis gelegd voor mijn overheids-carrière.

 

Hoe en wanneer ben je bij Public Support terecht gekomen?

Na mijn Bestuurskunde-opleiding zocht ik naar een mooie start in het publieke domein. Op een zonnige vrijdag in de zomer van 2018 reed ik naar Lisse en had ik mijn sollicitatiegesprek wat vanaf het begin meer voelde als een vrijdagmiddagborrel dan een selectiegesprek. De klik met de dames regiodirecteuren was er meteen en vanaf dat moment had ik zo’n witte Aygo onder mijn kont.

Welke opdrachten blijven je bij?

In de gemeente Waalwijk kreeg ik de kans om binnen één team mijn opdracht vaker te verlengen, waarbij met iedere verlenging mijn taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden groter werden. Het vertrouwen van die opdrachtgever, mijn fijne directe collega’s en de ondersteuning vanuit Public Support hebben de basis gelegd voor mijn overheids-carrière.

Hoe kijk je terug op je tijd bij Public Support?

Trots en dankbaar. In bijna 4 jaar heb ik in mooie opdrachten kunnen leren hoe de dagdagelijkse praktijk van gemeenten eruit ziet, ervaren vanuit de luxepositie van een externe die me gevoelsmatig veel bewegingsvrijheid gaf.

 

Gun jezelf de tijd om van de onafhankelijke positie via Public Support te genieten, je wordt er een betere adviseur en ondersteuner van.

 

Wat doe je nu?

Na mijn laatste opdracht bij Public Support ben ik begonnen als beleidsadviseur Wmo in de gemeente Geldrop-Mierlo. Ik wist door de opdrachten via Public Support wat ik wilde: een job in het Sociaal Domein in een gemeente van ongeveer 50.000 inwoners, waarbij ik langduriger kon bouwen aan een netwerk met partners en inwoners in een voor mij nieuwe gemeente.

Wil je nog iets meegeven aan onze huidige collega’s?

Ja! Vanaf mijn eerste dag bij Public Support heb ik nagedacht over mijn volgende carrièrestap waarmee ik maximale maatschappelijke impact zou kunnen hebben. Gelukkig heb ik genoeg rust gehad om niet te snel de sprong naar een gemeente te maken. Nu ik in vaste dienst ben merk ik extra wat de toegevoegde waarde van de detacheringsconstructie is geweest. Gun jezelf de tijd om van de onafhankelijke positie via Public Support te genieten, je wordt er een betere adviseur en ondersteuner van.

 

 

Mocht je onverhoopt ziek worden, dan neemt Arbo Concern contact met je op. Vanaf vandaag krijg je toegang tot je eigen online verzuimdossier. Hoe? Daarvan wordt je op de hoogte gebracht samen met het verslag van het eerste telefonisch consult. Jij en people& support ontvangen per e-mail een notificatie als er nieuwe documenten klaar staan.

Ben je ziek of weer beter?

Wil je je ziek- en betermelding graag, naast aan je eigen regiodirecteur, ook zo snel mogelijk doorgeven aan people& support via hr@publicsupport.nl. Je wordt niet automatisch beter gemeld via een telefonisch consult met Arbo Concern bij Public Support. Via deze link kun je lezen hoe het verzuimproces werkt.

WIA of WW uitkering?

Heb je een aanvullende WW- uitkering? Meld je dan zelf ook ziek bij het UWV uiterlijk op de tweede ziektedag.
Heb je eventueel een aanvullende WIA-uitkering? Geef dit dan zo snel mogelijk door aan de afdeling people& support.
Wij zijn namelijk verplicht jou ziek te melden bij het UWV. Doe jij of Public Support dit niet op tijd, dan heeft het gevolgen voor jouw aanvullende uitkering.
Je krijgt dan tijdelijk minder of geen uitkering en/of een boete.

Heb je nog vragen, neem gerust contact op met onze collega’s van people& support via 088-1204120.

 

 

 

In de rubriek ‘Kennismaken met …’ lichten we iedere keer één of meerdere Public Supporters uit om te vertellen wie ze zijn en wat ze doen. Dit keer nemen we een kijkje bij Monica, Nathalie en Daniël van de afdeling people& communication & events. Wie zijn ze? Wat zijn hun taken? En wat zijn hun leukste ervaringen?

Kunnen jullie jezelf voorstellen?

Monica: Mijn naam is Monica Kuppens. Samen met mijn man woon ik in Amsterdam. Ik heb 2 mooie bonuskinderen. Als ik niet bij Public Support aan het werk ben, golf ik graag, sta ik graag in de keuken of ben ik aan de wandel. Ik ben daarnaast ook bestuurslid van de NVDM, de vakvereniging voor managementondersteuners. – benieuwd naar een uitgebreider verhaal over Monica? Lees hier een artikel over haar.

Nathalie: Ik ben Nathalie Minck, 44 jaar en woon samen met mijn vriend, zoon en dochter in het mooie Muiden. Om het weekend en in de vakanties komen ook de drie zoons van mijn vriend en hebben we een huis vol. Ik werk inmiddels 6 jaar bij Public Support en heb meerdere rollen vervuld. Jullie zijn mijn naam vast wel eens tegengekomen als je deel hebt genomen aan een workshop of training, want voor mijn functie als Events Consultant, was ik ruim 4 jaar coördinator L&D. In mijn vrije tijd tennis ik graag, bezoek ik een festival en spreek ik af met mijn zussen, vriendinnen of gezin.

 

Monica en Daniël richten zich voornamelijk op het communicatiestuk en Nathalie is verantwoordelijk voor de events.

 

Daniël: Ik ben Daniël, ben 27 jaar en woon (nog thuis) in Hillegom. Ik kwam binnen als stagiair en werk nu zo’n 2 jaar bij Public Support als medewerker communicatie. Dit doe ik met heel veel plezier. In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te sporten, naar het strand te gaan en leuke dingen te doen met mijn vrienden en vriendin!

Wat doet people& communication & events?

Ons team houdt de website, Public Support Plaza en De Club up to date, we doen de huisstijlbewaking, verzorgen alle interne en externe communicatie en doen de organisatie van de (regio)bijeenkomsten. Ons takenpakket is heel breed en we proberen elkaar zoveel mogelijk aan te vullen, zodat alles goed op elkaar is afgestemd. Monica en Daniël richten zich voornamelijk op het communicatiestuk en Nathalie is verantwoordelijk voor de events.

Welke werkzaamheden geven jullie het meeste energie?

Monica: Naast mijn rol als directie-assistent vind ik het heel leuk om met teksten bezig te zijn. Hoe kan ik iets zo formuleren dat het leuk is om te lezen maar dat de boodschap ook goed overkomt. Samen met Daniël en Nathalie bedenken en maken we zoveel leuke dingen voor jullie, dat geeft heel veel energie. En dat doen we met ontzettend veel lol. Reden waarom we, zonder anders teams te kort te willen doen, onszelf het leukste team noemen.

 

Eigenlijk ga ik iedere dag met plezier naar mijn werk en heb ik tal van leuke ervaringen!

 

Nathalie: Organiseren is echt wat ik het allerleukste vind om te doen, dus dat zit wel goed in mijn functie als Events Consultant. De kers op de taart is voor mij de bijeenkomst zelf, waar alles samenkomt en waar ik jullie zie genieten van de leuke activiteit, bijeenkomst, het heerlijke eten en het samen zijn met elkaar.

Daniël: Ik vind het onwijs leuk om bezig te zijn met content. Of dit nu het ontwerpen is van een nieuwe flyer, het maken van een script voor een video of het schrijven van een tekst voor Plaza. Om van scratch af aan te beginnen en iets moois te maken, geeft mij heel veel energie.

Wat zijn jullie leukste ervaringen tot nu toe bij Public Support?

Monica: Eigenlijk ga ik iedere dag met plezier naar mijn werk en heb ik tal van leuke ervaringen. Het geeft mij altijd heel veel voldoening en werkplezier als ik samen met collega’s mooie projecten afrond. Uiteraard kijk ik met veel plezier terug op onze feesten, bijeenkomsten en uitjes.

Nathalie: Het leukste vind ik dat ik eraan kan bijdragen om jullie als collega’s een ervaring mee te geven. In mijn eerdere rol een leerzame ervaring en in mijn huidige rol vooral een leuke en verbindende ervaring. Iets opzetten van idee tot uitvoer en alle stappen daartussen, dat ervaar ik iedere keer als ontzettend leerzaam en leuk!

 

Ik vind het prachtig om bij te dragen aan een organisatie dat zich zo inzet voor haar mensen.

 

Daniël: Ik begon als stagiair bij Public Support en schreef een scriptie met als onderwerp klanttevredenheid. Om dat onderzoek aan al mijn collega’s te presenteren en hem af te sluiten met een dikke voldoende, was best spannend, maar ook heel gaaf om te doen. Dit was absoluut één van de hoogtepunten.

Wat betekent werk met je hart voor jou?

Monica: Gezien en gehoord worden! Niet alleen voor wat je doet maar ook voor wie je bent. Daarnaast vind ik het belangrijk elkaar aan te kunnen aanspreken op gedrag dat niet past bij Werken met je Hart.

Nathalie: Werk met je hart betekent voor mij verbinden met elkaar. Echt aandacht hebben voor de ander als persoon en voor zijn/haar kwaliteiten.

Daniël: Werken met je hart betekent voor mij dat je je met toewijding inzet. Dit houdt voor mij in dat je je werkzaamheden uitvoert omdat je er écht om geeft en er plezier in hebt. Ik vind het prachtig om samen te werken en bij te dragen aan een organisatie dat zich zo inzet voor haar mensen.

Het is tijd om onze feesthoedjes op te zetten en de taart uit de koelkast te halen, want Public Support en het UWV vieren hun 10-jarige samenwerking! Samen hebben we meer dan 500(!) mensen aan een baan geholpen, waardoor ze konden ‘werken met hun hart’. Om deze fantastische mijlpaal te vieren, nemen we jullie mee naar enkele mooie verhalen van onze collega’s. Dit keer is het de beurt aan Young Supporter Sarah van Dingenen.

Kun je je voorstellen? 

Mijn naam is Sarah, in mijn hart ben ik een echte Belg, maar bijna 5 jaar geleden heb ik toch mijn hart verloren in Nederland. Ik ben een enthousiaste, vrolijke natuurliefhebber, die je bijna altijd in haar tuin terugvindt. De tuin is mijn duurzame projectje waarin ik een poging doe om mijn steentje bij te dragen aan de biodiversiteit en waarin ik tot rust kom. Daarnaast geniet ik van samen zijn met vrienden en familie, bij een lekker hapje en drankje en een leuk gezelschapsspel. Samen met mijn vriend verken ik natuurgebieden of maak ik een uitstapje naar een leuk stadje. Ik hou absoluut van reizen en andere culturen en keukens ontdekken en ben dan ook heel blij dat dat sinds 2023 weer heel gemakkelijk kan.

Toen je via het UWV op zoek was naar een baan, hoe zag de arbeidsmarkt er toen uit voor jou?  

Ik vond de arbeidsmarkt erg eentonig en aan de andere kant juist gericht op specifieke beroepen zoals een arts, psycholoog of IT’er. Zelf was ik opzoek naar een nieuwe uitdaging, iets wat niet aansloot op mijn voorgaande werkervaring, waarin ik veel afwisseling had én waarbij ik de kans had om met en voor de natuur te mogen werken. Ik heb regelmatig bij overheidsinstanties gesolliciteerd op functies met betrekking tot natuurbeheer, klimaatadaptatie en andere natuur-gerelateerde onderwerpen, maar geraakte er maar niet binnen.

 

Public Support een krachtige en warme slogan ‘Werk met je Hart’. Dat wou ik ervaren en overbrengen in mijn werk.

 

Hoe heeft het UWV je destijds geholpen om de match te vinden met Public Support? 

Ik heb contact opgenomen met ‘Groei Vooruit’ in Zwolle in de hoop dat zij mij konden helpen om toch in de publieke sector aan de slag te kunnen. En zij brachten mij in contact met een medewerker van UWV. Op basis van mijn cv en gesprekken over waar ik naar opzoek was, stuurde UWV me verschillende vacatures toe. Daar zat de vacature ‘projectmedewerker’ tussen. Deze had hij er spontaan bij gedaan, want dat was initieel niet wat er als optie uit onze gesprekken was gekomen. UWV had het gevoel dat dit me toch wel zou kunnen aanspreken. En ja hoor, de vacature sprak me enorm aan, meer dan degene waar ik eerst voor zou gaan. Binnen enkele dagen lag mijn motivatie bij Public Support en werd ik uitgenodigd op een gesprek.

Kun je ons meenemen naar je eerste indrukken toen je bij ons begon? 

Het eerste wat me opviel, nog voor dat ik bij jullie mocht starten, was dat jullie durven een inschatting te maken van wat iemand kan, eender wat zijn of haar achtergrond was. Dat vond ik vernieuwend, openminded en een opluchting. Eindelijk iemand die zich niet verkijkt op mijn zeer diverse kennis en ervaring. Het ging meer om de persoon en dat gaf een gevoel van vertrouwen. Daarnaast heeft Public Support een krachtige en warme slogan ‘Werk met je Hart’. Dat wou ik ervaren en overbrengen in mijn werk. Het is een bedrijf vol passie voor hun werknemers, hun relaties en wat ze doen. De uitgebreide academie en trainingen die er aangeboden worden spraken me zeer aan, en tonen dat ze zich graag inzetten voor hun medewerkers, zodat ze zich verder kunnen blijven ontwikkelen en zich kunnen voorbereiden op eender welke opdracht waar ze aan beginnen.

 

De ervaring en kennis die ik nu op korte tijd kan opbouwen dankzij de verscheidene opdrachten is enorm.

 

Welke impact heeft de samenwerking tussen Public Support en het UWV gehad op jouw loopbaan? 

Ik woonde nog niet zo heel lang in Nederland en was me helemaal niet bewust van het principe van detachering. Al zeker niet in de publieke sector. Het zette in één keer een deur voor me open die al lang gesloten was voor mij. De ervaring en kennis die ik nu in korte tijd kan opbouwen dankzij de verscheidene opdrachten is enorm. Mijn werk kan nooit meer vervelen, want na een bepaalde tijd is het tijd voor een nieuwe opdracht. Daarnaast kan ik mijn netwerk enorm uitbouwen en kom ik in aanraking met mensen die werkzaam zijn in de natuur sector waar ik graag naartoe groei. Fantastisch toch!

Heb je tips voor andere werkzoekenden die momenteel via het UWV op zoek zijn naar een baan? 

Neem contact op met een van hun medewerkers en stel jezelf open op. Geef zo uitgebreid mogelijk aan wat je aanspreekt of waar je naar opzoek bent, maar beperk jezelf niet. Geef UWV de kans om je iets voor te leggen wat op het eerste zicht niet meteen is wat je zoekt. Het zou je nog eens kunnen verrassen. Wees vooral gewoon jezelf, zo vind je vaak de beste match.

 

In de rubriek ‘Kennismaken met …’ lichten we iedere keer één of meerdere Public Supporters uit om te vertellen wie ze zijn en wat ze doen. Dit keer nemen we een kijkje bij onze ICT-helden, Veronica en Koen. Veronica werkt zo’n 10 jaar bij Public Support en Koen is recent bij ons gestart vanuit een detacheringsrol. We vroegen hen naar hoe ze bij Public Support terecht zijn gekomen, wat de ICT-afdeling precies doet en naar wat werken met hun hart voor hun betekent.

Wie zijn Veronica en Koen?

Veronica: Samen met mijn twee kinderen woon ik in Almere. Als ik niet werk, ben ik vaak ‘bezig’ met bijvoorbeeld klussen in huis (of iemands huis) want
ik hou er van om plekken op een creatieve manier gezellig maken. Maar ik vind vooral de aandacht voor gezin, familie en vrienden het belangrijkst.

 

Koen is ons eerste aanspreekpunt op het gebied van IT. Veronica is meer bezig met de “c” in de ICT ????

 

Koen: ik ben 20 jaar jong. Ik woon samen met mijn ouders in Noordwijk. Naast mijn werk hou ik mij veel bezig met auto’s en sporten. Ik probeer 5 keer per week naar de sportschool te gaan, dus ik durf mijzelf wel een sportfanaat te noemen.

Wat doet de ICT-afdeling?

Bij ICT zijn we niet alleen maar bezig met werkplekbeheer, zoals het oplossen van storingen of het uitgeven van laptops, we zijn ook verantwoordelijk voor de systemen die wij gebruiken binnen Public Support. Zowel de technische- als proceskant. We houden ons ook bezig met security awareness, we willen uiteraard dat iedereen veilig kan werken en dat onze gegevens veilig opgeslagen staan. Koen is ons eerste aanspreekpunt op het gebied van IT. Veronica is meer bezig met de “c” in ICT ????. Dit zijn de processen en functioneel beheer.

Welke werkzaamheden geven jullie het meeste energie?

Veronica: Het meeste energie krijg ik van procesbeheer. Er zijn altijd wensen voor verbeteringen, nieuwe ideeën en nodige veranderingen. Ik spring echt mijn bed uit om van een presentatie of aantekeningen op een whiteboard, een eindresultaat voor elkaar te krijgen!

Koen: Ik ben echt een teamspeler, ik kan heel veel energie halen uit het samenwerken met mensen. Ik vind het heel leuk om bijvoorbeeld projecten op te pakken samen met mijn collega’s, maar ik kan ook heel blij worden als ik aan het eind van de dag mensen heb kunnen helpen om problemen of storingen op te lossen.

 

Werken met je hart betekent voor mij de dag beginnen met een glimlach en de dag afsluiten met voldoening.

 

Wat zijn jullie leukste ervaringen tot nu toe bij Public Support?

Veronica: Ik heb zoveel leuke ervaringen gehad bij Public Support, maar de leukste waren vooral de momenten met mijn naaste collega’s tijdens onze zomerfeesten. En mijn mooiste reis is toch wel het bouwen van Casemaster. Ons kroonjuweel, waar ik ooit van de directie de kans kreeg om een grote rol in te spelen. Dit is iets waar ik enorm trots op ben!

Koen: Mijn leukste ervaring bij Public Support was de onboarding. Ik vond het leuk om alle collega’s te ontmoeten. Je krijgt gelijk een warm welkom. Een “thuis” gevoel.
Omdat de onboarding een mix is van nieuwe collega’s op kantoor en Supporters was het leuk om direct contact te hebben met onze Supporters.

Wat betekent werk met je hart voor jou?

Veronica: Werk met je hart betekent voor mij verbinding en aandacht. Aandacht voor je werk, voor je collega, voor je klant en ook aandacht voor jezelf. Gehoord worden, dus ook luisteren. Gezien worden, dus ook kijken. Doen waar je van houdt met de mensen die je waardeert.

Koen: Werk met je hart betekent voor mij de dag beginnen met een glimlach en de dag afsluiten met voldoening.